WELKOM OP MIJN BLOG

Deze blog heeft als doel houtsnijwerk en ornamentiek in de kijker te plaatsen. Een bezoek aan een museum of een kasteel zijn onderwerpen die aan bod komen. Maar deze blog laat jullie ook kennis maken met mijn eigen vakmanschap. Veel leesplezier.

vrijdag 15 maart 2013

DAG VAN DE AMBACHTEN 2013 | Het Atelier van de houtsnijder | DEMONSTRATIE Houtsnijden | Patrick Damiaens uit MAASEIK




Dag van de Ambachten
Op 24 maart 2013 zal al de 7de editie plaatsvinden van de Dag van de Ambachten.De Dag van de Ambachten, een uniek en volledig gratis evenement georganiseerd in heel het land, geeft ambachtslieden de gelegenheid om hun kennis te tonen. 














Daarnaast kan het grote publiek deze gepassioneerde mensen ontmoeten die van de beheersing van hun handen een zo bijzondere kunst hebben gemaakt. Omdat het een echte referentie is in de sector, ben ik blij dat dit evenement blijft voortbestaan. 
De ambachtssector barst van het talent, van personen voor wie passie aanstekelijk is. 
Ik nodig u uit te genieten van deze uitzonderlijke dag.




Dit is mijn 6de deelname aan dit evenement,
Ik wens u een schitterende 'Dag van de Ambachten 2013'! 

 
Ons Atelier is open van 10:00 uur  - 17:00 uur. 
U bent meer dan welkom.
 
Dag van de ambachten 2013
Patrick Damiaens
Ornamentsnijder
Aan de Lievenheer 5
3680 Maaseik
089/ 35 39 37


Dag van de Ambachten 2013
http://www.pearlsofcraftsmanship.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten