WELKOM OP MIJN BLOG

Deze blog heeft als doel houtsnijwerk en ornamentiek in de kijker te plaatsen. Een bezoek aan een museum of een kasteel zijn onderwerpen die aan bod komen. Maar deze blog laat jullie ook kennis maken met mijn eigen vakmanschap. Veel leesplezier.

zaterdag 10 augustus 2013

100 000 Views op YouTube Heraldisch Familiewapen in hout

Heraldisch Familiewapen in Hout | 100 000 views op YouTube | Heraldisch Houtsnijwerk
Heraldisch Familiewapen in hout
100 000 Views op YouTube
Heraldisch Familiewapen in hout


“Heraldisch Familiewapen in hout”






Op 22 november 2009 postte ik mijn eerste educatief filmpje op mijn YouTube kanaal
Dit YouTube kanaal laat u kennis maken met de kunst van het houtsnijwerk, ambachtelijk vakmanschap en de verscheidene toepassingsmogelijkheden van houtornamentiek.

In het begin was ik een beetje sceptisch. Ik zag er niet dadelijk het nut en de meerwaarde van in, maar stilaan is het wereldwijd uitgegroeid tot een veel bekeken kanaal. 
Ik probeer op deze wijze mensen een beter beeld te geven over de métier van de houtornamentist en de complexiteit van traditioneel vakmanschap.

100 000 YouTube views
In augustus 2013 heeft mijn allereerste filmpje de kaap van 100.000 views gehaald, en ik ben daar erg trots op. Aangezien mijn uploads geen banale, zinloze inhoud hebben, in tegenstelling tot veel filmpjes op YouTube, maar eerder een educatieve inhoud hebben, zijn naar mijn mening 100.000 views een hele eer.
Ik laat u kennis maken met de verschillende stadia van bewerkingen bij het snijden van een heraldisch familiewapen in lindehout. 
Het doet me altijd veel plezier de leuke reacties en commentaren te lezen die de bezoekers nalaten. 
Bedankt!



Op Youtube


 

Heraldisch Familiewapen in Hout | 100 000 views op YouTube | Heraldisch Houtsnijwerk
heraldisch familiewapen in hout
website


Handmade in Belgium

Geen opmerkingen:

Een reactie posten